Portada > Notícies
Notícies del municipi
SUBVENCIÓ LLAR D'INFANTS
La Diputació de Tarragona, en el marc del Programa extraordinari de suport als centres de primer cicle de titularitat municipal, ha concedit una subvenció de 10.360,00€ a l’Ajuntament de la Galera.

Subvencions de Caràcter Excepcional
La Diputació de Tarragona, en el marc de la línia de subvencions de caràcter excepcional, ha aprovat una subvenció de 2.649,89€ per a la realització del projecte “Reparacions al cementiri de la Galera” (línia C).

Subvenció Consultoris Mèdics

La Diputació de Tarragona ha aprovat una subvenció de mil set-cents seixanta-nou euros amb tres cèntims (1.769,03€) per finançar les despeses per a la millora de les instal·lacions i equipaments dels consultoris mèdics locals per l’any 2016.

Subvenció Institut Català de les Dones

L’Institut Català de les Dones, en data 15 de desembre de 2016,ha aprovat una subvenció de mil tres-cents vint-i-tres euros (1.323,00€) a l’Ajuntament de la Galera per finançar les despeses del projecte “Mou-te la Galera”, en el marc de l’Eix 5 - Qualitat de vida i cohesió social- Actuació: Foment de l’esport entre les dones del Pla Local de Dones de la Galera.

SUBVENCIÓ PLA D'ACCIÓ MUNICIPAL 2016
BONES FESTES!!!!