GENERALITAT DE CATALUNYA. DEPARTAMENT DE LA PRESIDÈNCIA, SUBVENCIONS PER A LA DINAMITZACIÓ TERRITORIAL

25/02/2020

Des del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, la Secretaria d'Administracions Locals i de Relacions amb l'Aran, han concedit a l'Ajuntament de la Galera, en el marc de les subvencions per a la dinamització territorial per als anys 2018 i 2019 previstes a l'Ordre PRE/108/2019, de 27 de maig, per la qual s’aproven les bases reguladores de les subvencions per a la dinamització territorial per als anys 2018 i 2019, un ajut de 47.767,89 euros per al projecte denominat "Reducció de l’impacte acústic i mesures correctores del poliesportiu municipal de la Galera".